Glädje

Sitter här hemma i soffan nu och myser med barnen❤️
Cartoonnetwork är tv kanalen som är på och dessa barnprogram faller inte riktigt i min smak ha ha.. 
Jag gillar Disney och roliga filmer. 
Men tjejerna sitter som fastklistrade.
 
Jag mår bättre, 
halleluhja känner mig helt frisk!
Nikkie är fortfarande sjuk stackarn så hon fick inte följa med på dopet som var idag. Jag Mirran och kusin Clara åkte till Västerås där min brorsons och hans Elins lilla Freja döptes. 
Va jätte trevligt att åka dit och träffa släkten som man träffar allt för sällan! 
Men herregud vilken söt liten tjej dom har! Hon babblade sitt bebis joddel som tusan och vilka uttryck , så söt! 
Blev trött av att köra bilen och är något trött för Nikkie vaknar och hostar genom nätterna .. Två veckor har nu gått  så snart borde väl skit hostan ge med sig. 
Lutar åt sängen strax.
Är nog jäkligt trött nu när jag känner efter .. 
I morgon är det söndag vilket äntligen betyder TRÄNING!! Wihoo! 













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0