Frukostfrallor

Gjorde dessa godingar igen. 
Jag gillar frallorna men nu tycker barnen inte alls dom. Är ju frön i så går inte alls hem... Lustigt det där, 
innan va dom sååå goda men inte efter man sett innehållet ha ha. Ungar alltså. 
Nåja jag gillar dom och är ett bra alternativ till bröd. 
Ska dock prova med kokkosmjöl nästa gång just nu använder jag mandelmjöl.

2dl Havregryn 
0,5dl Pumpafrön + krossade linfrön 
1,5-2dl Mandelmjöl 
2,5dl Kvarg 
2ägg 
Hade i lite eko vaniljpulver men gav inte riktigt smak. 
Rör i hop lägg på plåt grädda i ugnen 150gr i 20min. 
Mumsigt med Bregott och ost eller ekologisk blåbärssylt på 😋
Gjorde också favvo smoothien med banan mango lite vaniljpulver(eko)
och mjölk i. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0