Do more of what makes you happy ✨

En grymt härlig start på helgen igen. 
Hade  Annie och Ylva över igår för lite Kvällsmys.Alltid lika skoj! 
Avslutade fredagen innan kvällsmyset med lekslottet och sen träning fyfan säger bara, hade ett av mina jobbigare (läs åt ett helvete dåligt) pass igår! 
Fick mjölksyra efter 3minuter och resten av timmen kändes skit! Kämpade ändå med alla krafter jag hade men humöret va inte på topp. Blir så lack när det inte går som jag vill ha ha! 
Men man måste ha dåliga dagar för att uppskatta dom bra.
Med dom orden säger jag att jag är på ett väldans bra humör idag! 
Jag ska beta av veckans 7de och ev sista träningspass innan vilodag. 
Vi ska hitta på nåt med alla kidsen. 
Jag tänker på min saknade vän som skulle fyllt 31 idag ❤️ 
Det är både med sorg och glädje för jag hoppas hon har det bra där hon är idag. ..Men jag är glad, glad och tacksam för det jag har. 
Man ska inte va bitter eller avundsjuk. 
Att vara bitter är en sjukdom som förstör. 
Gör det som gör dig glad och glädjs åt andra. Glöm inte det. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0