DEN DÄR känslan

Älskar mysiga hemmakvällar och det är vad mina kvällar består av till 90% helgerna inkluderat.
Ibland hittar vi på andra saker under kvällstid men oftast blir det att spendera den hemma.
Ofta med vänner deras kids eller barnens vänner och ha huset fullt,
precis som det ska va! 
Ikväll har det varit jag och Nikkiebus❤️

Men ibland, bara ibland slår jag klackarna i taket eller drar iväg nånstans.. 
Kan få de där känslan då jag bara vill svida om dra till stan stänga av luren och fucka ur!!! 
Ni vet dansa till kl 5 på morgonen och sova ända till söndag ha ha! 
Elle dra på en roadtripp och ta en timeout. . 
Det är inte ofta de händer för dom gånger känslan sätter in är jag låst 
Tur det kanske! 
Är nån sjuk rastlös känsla som följt mig hela livet sen yngre dagar... 
Det som räddar mig idag är min träning som jag kan ta ut mig på eller att glida runt i bilen med hög musik, det är terapi! 
Som sagt inte ofta men ibland.. 
Då sätter den galna rastlös känslan med tusen känslor in! 
Borde btw boka en roadtripp med någon vän. 
Borde fundera på en ny resa. 
Borde ta en kväll på stan! 

Favoritlåten  just nu: 
Robin Schulz -World turns gray 🙌 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0