Delad glädje är den bästa glädjen!

Så uppe i varv!
Ni som förstår ni förstår.
Ni som inte gör det ne okej ni förstår inte, 
Vilka endorfiner jag får redan efter DAG1 av att ha kommit tillbaka till min träning igen! Så sjukt härlig känsla att få ta ut sig och kämpa! ENDORFINER! 
Träning har alltid varit och kommer vara något jag älskar. Även om jag vill kräkas gråta skrika eller skratta så är det helt jäkla underbart ändå efter varje träning. 
Okej klart man kan ha skitdåliga dagar också men ni fattar poängen redan , 
TRÄNING = GLÄDJE. 
Kört 4 pass hittills i morgon blir det 2 pass till innan fredagsfys på fredag därefter  vilodag(ar).
Tränat (med min) bestie ikväll och är alltid kul att få kriga tillsammans.
Jobbigt under tiden men sköööönt när det är klart!
Vet ifs inte om hon är lika glad som jag haha...
Så sugen att börja på thaiboxning igen också. Är alldeles för många år sen är nybörjare idag om jag ens platsar i den gruppen! Men vore riktigt roligt att börja igen.Måste nog planera min träning och mina dagar för att ens ha en chans att få ihop det. 
Vi får se vad och om det blir av. .
Eller så kör jag bara!! 
Kan i ibland inte fattar hur smal jag varit en gång i tiden (bara sådär 1,5 år sen)
Kommer aldrig mer bli så smal igen! 
Ska lägga upp lite bilder nån dag.. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0