Crossfit i mitt ❤️

Alltså wow för denna träning. 
Du får verkligen jobba med hela kroppen och blir alltid puschad. 
Går inte i närheten att jämföra med ett pass på gymmet! 
Pratade med en tjej igår som tränat i snart 1år , hon kan inte allt ännu men lär sig nytt och kommer framåt. 
Crossfit är ingen fas det är allsidig träning med övningar som tränar hela kroppen där du kan utvecklas i hela tiden , om du vill. 
Träningsvärk och känner mig bakis för jag sovit alldeles för få timmar .., 
Ska till boxen nu och beta av dagens 1a pass! 
Tjohooo Melissa is Alive! 
Håll tummarna att jag klarar mig från bacillerna nu som fortfarande härjar hemma hos oss 👎 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0