Vardagar

Denna vecka har bara flygit förbi.
Hinner knappt blinka på jobbet så är dagen slut! Jag är sjukt trött också . Sover dåligt och penicillin äckel på det ..
Känner mig hängig. 
Men snart så är jag fit for fight!
(5 dagar kvar till träning) 
Pannkakor och häng hos min vän Denice igår.
Så roligt! Hon köpte nytt ,
ett friköpt radhus så fint!
Glad för hennes framgång både privat och jobb. Hipp hurra!! 
Nu är jag hemma med mina tjejer som båda är trötta.
Dessa mörka dagar är så sega. 
Nikkie har redan somnat trött efter dagis lite tråkigt när man vill umgås. 
Blir filmmys med min Mirran istället vilket är lika mysigt det med 👌🏻
Sen ska vi sova tidigt. 
I need some sleep. 
❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0