Underbara rara , Fredag.

Hey Fredag! 
Som jag längtat.
Vissa veckor mer än andra, och just denna vecka har jag längtat lite mer än vanligt!
Det har varit en blandad vecka,
mest med bra saker men det har också varit totalt fullt upp. 
Mest på jobbet iofs! 
Vi kollegor avlöser varann med sjukdomar,
så känner att jag lever ha ha.. 
Denna helg är en ovanlig helg. Tjejerna/vi ska inte hem till någon och har inte heller någon över här för att "fira" helg.
Vilket annars händer VARJE helg ha ha! 
Lite tomt men ack så mysigt ❤️ 
Jag och Mirran åkte på tumanhand handlade lite mat efter jag slutade jobbet samt gick en sväng i butikerna. 
Hon köpte en jultröja och ett par mysiga tofflor. 
Nikkie fick en klänning som hon tittat på förut. 
Blev dessa saker istället för det 
"klassiska fredagsmyset". 
Trött på snacks varje fredag och lördag. . 
Tjejerna brydde inte sig alls ,
utan vill såklart hellre få köpa nåt än äta nåt. 
Jag åt iofs chips igår så jag klarar mig hö hö 😆
För övrigt är allt bra. 
Vi sov hos vår vän Denice igår och hade filmkväll.
Imorgon ska vi på Julmarknad och får träffa Ninni & Liam <3 
Jag ska hoppa i gång med träningen igen också. 
Den gång ska jag klara mer än ett par veckor utan att bli sjuk! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0