SUNDAY-MONDAY

Igår blev det verkligen ingen hemmadag som jag tänkte när vi vaknade. 
Vi myste hemma fram till lunch sen fick det va nog även om jag va trött ;) 
Mirran min åkte hem till en kompis för dom skulle gå ihop till skolan idag så då passade en sleepover bra. 
Nikkie åkte på lite äventyr med pappa D och jag blev solo. 
Klarar ju inte riktigt av att "bara va" svårt det där ..
Är gärna helst bland folk och så fick det bli.
Jag och Ylva tog en shopping runda i SKHLM och käka lite mat, jätte trevligt! Därefter joina jag med miss Annie och vi snurra runt överallt och ingenstans, käkade lite mer mat lyssna på massa grekisk musik (Jag älskar grekisk musik ha ha) innan vi avslutade kvällen hemma hos Denice. 
Va inte hemma först vid 22 tiden och skulle sova..lättare sagt än gjort hörni. 
Det är mina ensamna dagar jag får lida för alla skräckisar och Criminalminds avsnitt, inte kul! 
Nåja nog om onödigt babbel. 
Helt vanliga dagar i mitt liv. 
Idag har jag jobbat fått nya fransar och myst med min Mirran ❤️






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0