SJUKSTUGA x 2

Nikkie har hög feber och är sjuk. 
Jag äter mitt andra penicillin eftersom det första inte funkade. .
Fick det utskrivet igår. 
Känns något bättre men är helt slut i kroppen och värken i njurar mm försvinner inte.
Är van att det går över hyfsat fort och fan orkar inte. 
Orkar inte med mer läkarbesök eller penicillinkurer.
Bara blivit två nu men går det inte över nu blir det betydligt fler.. 
Vill att det bara ska vara att äta antibiotikan och sen är det klart , att det går över och jag blir frisk! Ja tack!!
Bitit ihop under dagen men nu blir sängen strax.. 
Jag kanske ska bli troende ha ha.. 
Eller bara acceptera att det blir såhär till från året runt varje år. 

DET TRÅKIGASTE AV ALLT! 
Missar vår fina Ellens och hennes Peters bröllopsmiddag idag ❤️❤️
Stort grattis till er fina familjen! 
Önskar er all lycka för nu och all framtid.
Jag önskar också att jag inte hade blivit sjuk så himla himla typiskt när man har saker man verkligen sett framemot .





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0