Nostalgi tripp deluxe

Ligger återigen nerbäddad i soffan.
Känner mig lite bättre idag. 
Hoppas nu att min mage blir bättre och njurarna när äckel penicillinkuren är över! 
Hatar penicillin.
Hatar att vara tvingad till något, tex dricka mängder med vatten ha ha.. 
Hatar att inte kunna springa träna hoppa och bara få köra på! 

Kollar igenom min gamla blogg.
Inlägg från 2009. Herregud ha ha , skrattar så jag kiknar åt vissa bilder och hur skrev jag egentligen? Haha.. 
Känns som att man växt upp en hel del.
Växte inte upp när jag fick Mirran.
Litegrann kanske,
men tog ett par år innan man insåg både det ena och det andra.
(Men kan säga att jag alltid gjort det bästa för mitt/mina barn )
Läser inlägg om min kärlek till D ..
Vilken resa och allt vi har gått igenom.
Få se om det blir vi en dag igen.
If it's meant to be som jag skrev back in the days!
Eller om vi bara förblir goda vänner som vi är idag. 
Nu blev det lite personlig update men iaf.. 
Så roligt att läsa gamla saker.
Vilka minnen....jisses vilka minnen. 
Minnen med familj barn vänner. 
Bra minnen. Även dom dåliga finns men inget att lägga ner tid på. 
Ska bli kul om jag kan läsa det här om 5-6 år. När Mirran är tonåring och Nikkie i Mirrans ålder. Livet! 
Barnen är meningen med livet.
Här är jag och min Mirran 2009/2010 
Första bilden på Mirran upp till vänster är 2008 tror jag ☺️
Min första min största min kloka fina tjej. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0