I huvudet på mig

Folk som som får storhetsvansinne .. 
Kom ner på jorden! 

Energidrycker är skit. Kan inte sova. 
Ingen borde dricka det , allra minst jag. 

Julklappar till barnen, herregud alltså 🙈

Julkryssning med jobbet nästa helg, 
Outfit? 
Naglar spraytan fransar hår, 
Kommer jag hinna fixa allt? 

Sugen på en riktig köttgryta med potatis. 

Äntligen Löven , men fortfarande alldeles försent . Avgå. 

Måste orka och våga börja träna. 
Vägrar bli sjuk igen detta år. 

Hatar att jag inte har alu fälgar till vinterdäcken, har plåtfälgar så fult😒

Älskar TGR i skhlm! Aldrig gått in där innan min introducera mig ha ha! 

Behöver en riktigt fet vinterjacka. 

Behöver smink.

Skolbyte för min Mirran och hon vill sluta på ridskolan,
allt på samma gång 😳

Längtar till jul sååå mycket! 🎅🏻





 
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0