God morgon

Blev en tidig morgon idag. 
Vaknar av att Nikkie vrålar MAMMAAAAAA så jag flyger upp! 
Hon ligger alltså i min säng. Bredvid. Hon skrek för att hon va arg. Arg för att jag låg med ryggen emot henne!
Hahaha wtf , skitunge! Kl 07:17 skedde denna härliga väckning! 
Men det gjorde inte så mycket iaf. Mirran vaknade också så vi kollade lite på barnprogram och mös innan jag började koka gröt. 
Vi älskar gröt allihopa här hemma! 
Är glad att dom gillar de, havregrynsgröt mannagrynsgröt och favoriten risgrynsgröt!
Jag bryr mig inte om några mattraditioner alls egentligen, men just gröt är så bra, så lite roligt att tjejerna gillar de lika mycket som jag när jag var liten.
Risgrynsgröten står och puttrar nu medan jag njuter av kopp te. 
Kommer på att jag knappt druckit nåt kaffe denna vecka och det känns bra. 
Kaffe är gott men inget slår ett gott te! 
Julmarknad idag på Taxingeslott!
🎅🏻🎄🎊❄️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0