Favoriter och random fakta

Citron kladdkaka med vitchoklad som bakades igår.
OMG så gott min och Mirrans nya favorit! 

H&Ms yoga tajts! Tack Ylvis för att du rekommenderade dom. 

Kycklinggryta. Älskar grytor och nu är jag inne i olika kycklinggrytor igen.

CROSSFIT. Många blir irriterade på hypen av crossfit men kan ärligt säga att crossfit och även kampsport är den bästa träningen du kan få.

Nikeairmax.
Mina favorit sneakers och kommer alltid att vara. L.O.V.E T.H.E.M

Mysstunder med tjejerna. 
När det inte bråkas och gnabbas, när vi bara myser kollar på film läser böcker eller pysslar ihop ❤️

Random fakta.

Mår dåligt när köket är stökigt. 

Äter knappt ingen traditonell gammal svensk eller finsk husmanskost.

Hatar regn. 

Älskar sol och värme.

Har duktighets komplex både i träning och på jobbet ha ha..

Tycker familj och barn går före ens egna behov. 

Är inte emot injektioner , läppförstoring fillers etc för den som vill använda det. 

Tycker vår regering misslyckats totalt i många frågor...

Får ångest när jag är trött pga sömnbrist.

Älskad stora rumpor. 
Försöker jobba mig till ett större ASS. 

Har svårt att äta mat när jag är sjuk men godsaker går alltid ner . 

Får ångest av VABB även om familjen alltid går först. Knepigt.

Idag är vi hemma lillan och jag. 








Kommentarer
Postat av: Elin

Haha känner så igen det där med stökigt kök, åååååångestens mamma!;) krya er,kramar

2015-11-13 @ 18:28:01
URL: http://elinsrader.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0