Dåliga nyheter och ett barn med magsjuka

Vaknar upp efter middag och sleepover hos min vän Denice.
Läser det hemska som hänt i Paris.
Helt sjukt. Så fruktansvärt. 
Snart händer det här också , inte om utan NÄR är frågan .. 
Så skönt att få sova ut lite och ha mysfrukost med sin vän ..
Tills telefonen ringer..
Vår lilla Nikkie är magsjuk.
Hon har spytt i natt, 
flera gånger och får inte behålla nånting i magen nu. 
Jag vill kasta in handduken!!! 
Vi har precis , precis varit sjuka.
Jag har precis avslutat min andra penicillinkur och jag orkar inte med kräksjukan nu. Inte igen. 
Inte nu inte nu inte nu! 
En månad av lugn och ro hade inte varit helt fel elle för mycket begärt? 
En petitess i världens kaos, i know.
En petitess när vi kollar tillbaka på detta om några år, iknow.
Men i skrivande stund känner jag en uns av hopplösthet. 
Stackars barn stackars min tjej. 
Alltid badtiming. 
Nu håller vi tummarna för oss och resten av ligan som umgåtts med oss ... 😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0