Cocktails!

Den där känslan när man glömt penicillinet på jobbet. Fuck fuck fuck.
Klarar inte en enda dos utan penicillinet känner jag ..
Så kommer ta av de penicillinet som egentligen inte funkar och hämtar det jag ska i morgon från jobbet. 
Tänker att det är bättre än inget? 
Kan ju knappast bli sämre.
Vet dock ingenting om vad som händer om man "blandar" två sorters antibiotika ? Men lär inte dö iaf ha ha...✌🏻️
Återkommer om den. 

Fick tipset att se filmen The Loft ska spana in den nån dag. 
I övrigt så ligger jag nedbäddad med täcken choklad och pepsimax..
Usch är lite neggo varning med dessa dagar, att vara sjuk sjukt barn ingen ork och hyn blir ful av antibiotikan. 
Inga golden days! I morgon kommer söndagen bestå av att VILA.
Jag ska vila.
Ska intala mig själv och tvinga mig själv till att vila vila vila! 
Sen som alltid inom mig tänker jag att dom dåliga dagarna behövs för att kunna uppskatta dom bra💫💫💫


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0