Taggad till tusen!

Tänk dig en weekend.
Få åka iväg på en roadtripp med din vän och andas. Bara vara du. Ingen stress inget schema inget gå upp med barnen kl 6-7 utan bara vara du. 
Du äter gott laddar för kvällens utgång, shoppar lite surfar runt ni går runt och kollar efter vilket ställen som ska besöka s ikväll. . Det ska dansas och du funderar på att dricka några as goda Mojitos.
Du undrar hur nattlivet är staden Göteborg. . Taggad till tusen!
 Innan du tar reda på det bestämmer ni er för att besöka Liseberg.
En nöjespark som är 100 gånger bättre och värre än Grönalund.
Grönalund kan typ stänga i jämförelse med Liseberg så dåligt. . 
Vi har haft så jävla roligt och åkt alla helt galna åkattraktioner!! MEN. 
Liseberg förstörde hela vår kväll. . 
Har mått och mår så dåligt. Har inte åkt en enda grej som snurrar typ men allt går i sån fart . Upp och ner och sånt tryck . Huvudet bultar nu och jag jag nog spytt 5 gr hittills ..  High-five på den va! Lyckades även kräkas fint på gatan också efter spårvagnen. . 
Alltså fuck my life.
Ingen alkohol ingen utgång. 
Det enda jag hoppas nu på är att jag mår bra när jag vaknar . 
I morgon ska vi fånga dagen! 
#bigfail




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0