Stekta ägg aminosyror och sommar längtan!!

Wow vilket bra träningspass idag! 
Vi körde ben och mage! Tungt tungt och bra tempo! Jag får ingen träningsvärk i magen längre så försöker variera övningar och köra med tyngre vikter får vi se om det ger mer resultat. 
Ingen kul när det inte tar riktigt känns det som iaf! 
Nu nyss har vi spelat färdigt några omgångar av försvunna diamanten, jag och Mirran. Hon älskar att spela! 
Vi måste införskaffa lite mer roliga spel. Riktiga hemma spel <3 
Annars då? 
Började nya jobbet och det är kul som sjutton.
Denna vecka är det sätta sig in i nya ställets rutiner och friska upp minnet med sånt jag pysslat med för nåt år sen..
Ett super härligt gäng där faktiskt! 
Riktigt roligt att ha bytt ställe även om jag hade (har) många andra underbara kollegor <3 Ibland behöver man miljöombyte något nytt i livet! 
Förutom de så längtar jag nu till första mini semestern i slutet på maj..
GBG  here we come! Jag och Bellis åker dit på en weekend med en fet lånebil från jobbet såklart ;-) 

Tror ni jag längtar till sommaren!! 
Här är lite throwback sommar 2014













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0