Sliten sa eliten

Det måste vara en av mina favorit kommentarer - sliten sa eliten! 
Jag går verkligen i perioder. 
Vissa perioder är man så fräsch pigg och med massa utstrålning och energi! Andra perioder trött blev sliten och bara allmänt grå typ ha ha... 
Nu e jag inne i en sån period.
Sover för några timmar.
Går upp tidigare.
Jobbar längre dagar för att kunna sluta tidigare varannan fredag.
Ser så trött och sliten ut för att jag är det. My gaad vad sliten jag e! 
Fula naglar inga fransar och sen är jag så trött trött trött. 
Helgen får bli en återhämtningshelg jag måste fixa till mig helg.
Har btw den här sprängande huvudvärken igen kom som ett brev på posten nyss ...
Kan jag ha fått migrän? 
Ögonen svider och hela huvudet dunkar ..




Kommentarer
Postat av: Elin

Huvudvärken låter som ett svar på det du skrev innan, det låter som att en vilohelg kommer att göra susen för dig:) känner så igen den där Bergodalbanan, perioder av trötthet och så vänder det och så igen...men vi är ju småbarnsföräldrar så där har vi nog svaret på det också haha.
Kram och ta hand om dig! Elin

2015-05-06 @ 23:04:34
URL: http://elinsrader.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0