Skärholmsloppet 2015 /Jobbfest

Hello there!
Har inte skrivit så mycket då det varit lite sömn och mycket jobb denna vecka.
Avslutade iaf veckan med jobbfest igår. Western tema vad det på det hela.
Mat blev ribbs och hamburgare från Texas Longhorn , dom hade en foodtruck man fick gå och hämta ifrån, jätte gott! Till maten va det dukat med massa goda olika nachos salsa  dippsåser popcorn och mjukglass maskin fanns det! 
Riktigt bra!
Blev linedance några cider och massa dans sen under kvällen.
Cider va ett dåligt val med tanke på dagens lopp ha ha.....
Iaf.
Skärlholmsloppet idag.
Jag Robin Tarek (kollegor) och Robins tjej Annelie sprang. 
Fy i helvete vad varmt och jobbigt det var... 
Ett tips gott folk gå inte ut dagen innan ni ska springa. Ville dö ha ha! 
Men sprang på 29:11 så är nöjd! 
Målet va under halv timmen.
Spyan satt i halsen när jag kom i mål så fick sätta mig ner en stund för att inte skämma ut mig själv hahaha ;) 
Nästa år tar jag det på 25.

Nu soffläge och lite vila.




Mysig bild va hahaha... 

Här är bilder från idag :-) 







Halv taskiga foton men bättre de än inga alls va. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0