En weekend i Göteborg

Wow så härligt med en helg helt "OFF" 
Bara ta ledigt från allt.
Med facit i hand så behövs det ibland. 
Har haft en jätte trevlig helg och riktigt roligt med Bellis (Isabella) som jag lärt känna från mitt jobb.
Helgen får 9 poäng av 10! 
Varför det inte blir helt full pott är fredagkvällen som jag kräktes bort efter Liseberg ha ha..
Göteborg är iaf en trevlig men svår stad. Vi gick vilse flera gånger och köra bil bland spårvagnarna inte min grej!
Rörigt, Men annars bra :-)
Grymt god mat på ställena vi åt .
Lyfter restaurangen DINNER22 och nattklubben YAKI DA.
Jag åt en så sjukt god tonfisk och pilgrimsmusslor som va sååååå gott med risotto till som jag älskar!
Jag har aldrig ätit de tidigare då jag hatar allt som heter skaldjur men dessa "musslor" va underbara!
Inte alls som jag trott innan!
Glad att jag vågade prova. 
Nattklubben va sjukt bra, lite skev skum grym stämning precis som i en film! 
Svårt att förklara.
Åker du till Göteborg och ska ut ,
besök den! 
Flera våningar och inga traditionella dansgolv utan ett tungt housegolv (inte min musik smak ifs) ett med blandat oldschool och nygamla hits och de tyngsta av dom 3 -Hiphop dansgolvet . 
Det va riktigt bra blandad hiphop och mycket oldschool hiphop.
Jag har inte varit mycket för hiphop men på ett sånt ställe med så mycket folk blir det grymt! Går inte jämföra med nån annan klubb. 
Blev inte alls mycket alkohol eftersom jag körde men det va lika roligt iaf. 
Drack en god Mojito och ett jätte gott intalienskt vitt vin till maten.

I övrigt gick vi mycket i stan tränade och tryckte i oss onyttigheter.
Latte och godis typ ha ha...
Hotellet va inget LYXhotell men det får 4Stjärnor av mig pga motionsrummet  bastun och deras service. 
Hotellet heter SPARHOTELL Majorna. 
Kostade oss 1012kr för hela helgen inklusive garage + frukost. Så värt det! 
Jag kommer definitivt åka till Göteborg igen för barnen måste få uppleva Liseberg! Dom kommer älska det! 

Nu är jag hemma och ska soooova.. 
Borta bra men hemma bäst <3 


























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0