En toppen söndag

Jag vaknade upp med huvudvärk och har haft det hela dagen nu. 
Det går (fan) inte över. 
I normala fall hade jag checkat ut och dragit täcket över huvudet med inte idag..
Valde att fånga  dagen istället för att strunta i den! 
Med det i tankarna frågade jag vad barnen ville göra och svaret blev bio! 
Vi åkte till Heroncity och tittade på Bamse & tjuvstaden.
En ganska bra barnfilm faktisk och Nikkie tyckte det va jättekul, 
Det var hennes biopremiär idag!
Mirran tyckte också de va roligt även filmen inte hamnar i hennes favvo lista ha ha! Nästa helg ska bara jag och Mirran gå så hon får välja en film som passar hennes ålder mer ;)
Vi gick runt i Heron efter bion lekte med vattenfontänten och kollade i affärer. 
Jag råkade få med mig nya löparskor hem. .. Från rean! Supersnygga Nike. 
Bild kommer sen. 
Ska man springa ska man springa med stil hö hö . Skämt o sido , 
Funktionen är viktigast men det är ett plus om dom är snygga också! 
Barnen köpte en varsin frisbee som vi ska ut och prova i veckan. 
Nu ska jag passa på att vila lite medan nikkie fortf sover . 
Sen blir det inviga nya skorna om huvudvärken tillåter! 
Vi idag <3 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0