Bastu chill och pannkakor idag

Avslutade den perfekta lördagen med barnen att åka ut till Johanna i Näs. 
Vi fikade äppelpaj och badade bastu! Så himla skönt älskar att basta! 
Johanna tyckte jag va lite galen ifs som öste på med vatten hahaha..,. 
Blev sisådär lite fint över 90gr. 
Underbart! Efter bastun dog vi båda två mätta av socker och utslagna av värmen så jag sov kvar. Somnade skönt men vaknade kl 05:45 första gången. 
Skjut mig! 
Jag kan verkligen inte sova länge längre.
Nåja en mysig kväll va det och kul att umgås. Sist va förra sommaren som vi hade en tjejkväll ihop. 
Nu är vi på ridskolan och sen ska vi äta pannkakor! Det har Mirran bestämt <3 





Johanna ville inte bli fotad ha ha... :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0