Technostate Neelix och bakfylla

Blev utgång med stort U igår! 
Åkte på technostate med mr C och hans tjej J. Superkul massa dans och x antal vodka redbull.. (Lägg till vin cider och alkoläsk också) 
Dessa jävla vodka redbull ska aldrig mer drickas!! Denna dag toppar nog listan av värsta bakfyllor någonsin!! 
Då kan ni tänka er hur jag mått ..
Totalt skit. 
Sängliggandes hela dagen och kvällen .. Haha fyfan alltså. Så sjukt bakis. 
Varför utsätter man sig ens för alkohol ?!
Ska nog sluta dricka helt. . Ha ha inte bara för att jag är bakis nu men blir fan katastrof bakis/sjuk VARJE  gång jag dricker. Inte lika kul idag! 
Men Iaf.
Blev en seeeeeen kväll med Neelix som höjdpunkt!! Riktigt bra spelning ! 
Grym trance för den som gillar det. 

Nu går ögonen i kors så ska lägga mig kommer nog va lika trött i morgon också  ha ha..... 

God natt 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0