SpinOfHope 2015 och Shopping!

Idag började dagen kl 9:00 
med 1 timmes spinning som 
Friskis & Svettis arrangerade  tillsammans med barncancerfonden.
Pengarna man betalde skänks dit! 
Jätte roligt men jobbigt ha ha ...
Men kändes iaf bra efteråt! 
Konditionen lyser med sin frånvaro den måste jobbas upp IGEN!  
Efter det har vi fikat hemma ,
Ellen och min kära bror kom förbi. 
Fick en crosstrainer av han! 
Så nu finns inga ursäkter. . 
Bara köra på ;-)

Resten av em/kvällen har spenderats i Kista galleria med mina tjejer. 
(Mirran hennes kompis och Nikkie) 
Blev lite vårnytt till dom och till mig blev det nya träningsbyxor och ett linne.
Varför har jag aldrig varit i Kista innan?!
Dom har öppet till 21 sjukt bra! 
Mycket folk men ingen stress innan affärerna stängde. 
Lite pics! 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0