Ny start

Måste måste bli bättre på vissa saker! Jag skenar i väg och skiter i sånt som är bra för mig! Tex med kosten! 
Varför köper man skit och äter skit när det gör att man mår skit?! 
Så korkad.. 
Vet varför jag är så..  måste bara hålla mig till fokus! Hitta balansen!
Nåja mycket som ska fixas.
Det tar sin tid  men enklast är maten ha ha .. ;)
Provat bönpasta av svarta bönor idag! 
Så jäkla gott!! Nom nom nom! 
Åt med kyckling/thai grön curry till. 
Köpte på mig lite nyttigheter.
Här är ena bönpastan köpte en variant av Risentas också på sojabönor. 
Har inte mått så bra senaste tiden så träningen har lyst med sin frånvaro.. 
Även här,
mår ju så bra av att träna!
Det gör mig glad! 
Ibland måste man bara få va jag vet men nu har det gått 2-3 veckor, 
Jag behöver verkligen träna och röra på mig. 
Just nu känner jag mig som en flodhäst med stort F! No affence people! 

Skönt med vår/sommar och vad som komma skall! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0