Friday!

Äntligen fredag! Så nice fast inte så nice fredag ändå ha ha.. 
B fredag faktiskt. Mirran sover hos en kompis som ofta nu för tiden och i morgon kommer kompisen hit och sover över :-) 
Kom hem ganska sent så blev hämtmat till mig i Nikkie. 
Hon har kollat på tv och lekt här medan jag funderat på när jag ska ta tag i hemmet.. 
Måste dammsuga och skura golven .. Slänga bokhyllan som hunden kissat i för 511 gången :/ Lång story och problem med om hur vi ska ta hand om hunden under dagtid.. Synd.. 
Och kissandet är ett problem som uppkommit. 
Vi kanske inte kan ha kvar han alls. 
Han kommer från trasiga hem tidigare så ska ta råd från veterinären mm innan beslut om något fattas. Men usch barnen kommer bli såååå ledsna. . 
Men men. 
Har disk att fixa också halleluhja ha ha! 
På riktigt en B jäkla fredag!
Ska fixa nu och få se om jag orkar träna senare eller rättare sagt KAN! 
Hoppas! 
Morgondagens pic. Varit så jäkla trött den här veckan av förra helgen , lyckades också pricka in att äta dålig kyckling och vakna nätter med Nikkie. 
Livet har lekt denna vecka. .. NOT! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0