Blondie blond

Hello.
Då har man blivit en Blondie igen. 
Sjukt härligt med förändring och känner mig som en ny människa!
Håret kapades av i etapper också.
Va på tiden då mitt hår verkligen växer som ogräs konstigt nog. 
Jag var på Salong Trend i Kungenkurva som jag fortsättningsvis kommer gå till!  
Min frisör gjorde mig blond på ETT  besök vilket annars brukar ta 2-3 besök. 
Hon visste vad hon sysslade med! ;)
Nu är det väldigt väldigt ljust så ska ev lägga i en toning om 1-2 veckor för att tona ner det lite. 

För övrigt börjar äntligen min förkylning släppa något , så nu kanske jag kan börja träna igen!! 
Nikkie har varit dålig i magen så jag är hemma med henne idag. 
Vi hoppas hon ka gå till dagis i morgon iaf få se hur magen mår. 
I morgon är det skolavslutning för Mirran min, my god hon börjar i 3an!! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0