Sunny Sunday!

En enkel skön bra söndag. Började med sovmorgon och chill. Lovley!
Sen har dagen bjudit på tvätt matlagning lek ,
Mirran har lekt med en av sina bästisar som hon inte träffat på ett tag,super kul! 
Men dagens höjdpunkt ska jag berätta  är att 
JAG VARIT PÅ TATUERINGSSTUDION OCH BOKAT FÖRSTA TIDEN!! 
Så glad så jag spricker!
Känns så nice att äntligen veta vad jag vill ha och tror det kommer bli riktigt bra!Tatueraren ska rita upp på fri hand efter mina önskemål så kommer bli super spännande att se vad slut resultatet kommer bli.
Vi kommer sjävklart gå igenom ritningen tillsammans innnan det är dags med ev ändringar osv. Men spännande!!! 


Fått lite nya träningskläder i present också .. Är nice! 
Behöver alltid fylla på så blev perfekt! ;-)
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0