Reducering av halsmandlar och polyper

Nu är det över! 
Operationen gick jättebra och jag slapp vara med under sövningen. 
Det var bara en förälder som fick följa med in så det gjorde pappa D. 
Under OP hitta dom en stor polyp som togs bort. 
Samma gällde sen med uppvaket att endast en förälder fick gå in så va det min tur.
Pluttis va jätte ledsen arg och förtvivlad när hon vaknade hon förstod ingenting, men slocknade tillslut i min famn och sov som en gris <3
När hon vakna andra gången gick det mycket bättre. 
Förutom ett par kräkningar på  bilresan hem har hon mått bra faktiskt. 
Yoghurt vatten saft och pizza och gröt har redan gått ner, 
betydligt mycket lättare om man jämför efter Mirrans OP!
En hel del gnäll dock och något ont i halsen har hon såklart. 
Tråkigt för Mirran blir det när man inte kan fokusera på henne alls men blir bättre inom några dagar <3
7 dagars sjukskrivning blev det för Nikkie bus. 
Innan OP i väntrummet

En utmattad tjej somna i min famn på uppvaket.

Filmen Frost och (häst)filmen Spirit har vi tittat på <3 

Kommentarer
Postat av: www.elinsrader.blogg.se

Vad skönt att allt gick så bra!! Krya på lilltjejen💕🌸 kram

2015-01-15 @ 08:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0