Men vilken skitkväll !!

Fan helvetes jäkla skitkväll!
Så TRÖÖÖÖTT! Så trött så jag vill skjuta mig själv typ! 
Bråk med min Miranda som skrek och grät och jag skrek också för jag va så arg.. Fan. 
Nu behöver hon lugna sig innan vi kan prata igen ..
Va längesen det blev såhär bråkigt :/
Envisa tonårs fasoner och med min trötthet idag är det ingen bra kombo alls. 
Jag säger tack och god natt samtidigt med barnen idag. 

Kommer nog bli en jobbig natt i natt med eftersom Nikkie stökar ..... 
Sunset Kreta 2014 
Saknar värmen! 




Kommentarer
Postat av: www.elinsrader.blogg.se

Skickar en styrkekram, här hemma har vi också en riktig liten prepubertal 8-åring, håller på att bli galen ibland känns det som. Hoppas att er helg blir fin i allafall, men vila och återhämtning. Kram kram!!! Elin

2015-01-16 @ 08:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0