Mardrömmar

Jag kan drömma helt sjuka grejer. 
Typ som en skräckfilm där jag har huvudrollen. 
I natt drömde jag att jag va i Nordkorea på en liten träbåt ute på vattnet,
med ett äldre nordkoreanskt par som förlorat sin 10åriga dotter till onda andar.
Hon hade svalt spikar krossat glas och hoppade blödandes i vattnet,
drunknade och försvann.
Det här ser jag liksom i drömmen. 
Hennes själ hade fastnat i det onda.
Jag skulle sova på båten med paret ingen aning om varför. 
Ligger i deras dotters säng och sover då kommer hon..
Svart hår likblek vitt nattlinne skriker ser livrädd ut med svarta ögon och kommer mot mig.. 
Som att hon ska strypa mig! 
Typ som filmen The Ring.
Jag försöker blunda skriker att de här inte på riktigt .. 
Skriker och vaknar upp. 
Kul dröm va! 
Lagom när jag väl ska somna om vaknar Nikkie gråtandes.
Hon säger att hon också drömt. 
Resten av natten gick åt att böka och stöka ,för att Nicole sen ändå ska vakna före tuppen! 
Ha ha  skitunge varför just idag?
Slår aldrig fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0