Januari 2015

Första dagen på året startar jag med ett tungt huvud. Ja det blev en del bubbel igår! Skulle inte vara en droppe alkohol men slängde mina "principer" åt sidan för en gångs skull och skålade med 
x antal glas ha ha!
Händer inte alls ofta att jag dricker , knappt 2 gånger per år och finns en orsak. Dagen efter och sen är jag med barnen mest. Nu va vi två som drack och resten var nyktra så gick bra.
Va ett bra och roligt nyår och Mirran va super nöjd med gårdagen! Nikkie sov under tolvslaget ha ha. 
Berättar mer om nyårsafton sen. 
Nu är det pyssel och måla med barnen som gäller. Dom fick mycket sånt i julklapp så tummen upp för det säger vi. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0