Helg

Fredag morgon började med försovning och trötthet från döden.
En snorig ledsen Nikkie som inte alls kunde sova. Kom till jobbet ca 30min sent och det hade inte varit nån fara på taket , så tur för mig!! 
Lyckades lösa alla dagens måsten och åkte hem när dagen var slut för att fira fredag med mina tjejer.
Vi lagade mat tillsammans , 
eller min Mirran fixade mesta maten!
Så duktig är hon!
Köttfärsbiffar gjorde hon och till det gjorde vi klyftpotatis och sallad, gott gott! 
Blev en hyfsat tidig kväll för att orka med dagen idag. 
Träning avklarat! Gick riktigt bra! 
Ökade vikter i marklyft och ska fokusera på det. Jihaa! 
Annars idag i helgen? Lugnt som alltid. 
Idag ska vi till skhlm och träffa Ellen (som också är Mirran s gudmor) 
Hon har nog i 6te månaden nu så ska bli kul att få se hennes mage <3 
Ska handla presenter för morgondagens kalas , vi ska på två st. 
Sen blir det bara att vara med tjejerna och planera i datumen för Mirrans kalas.






Kommentarer
Postat av: www.elinsrader.blogg.se

Jag suger på marklyft, känns bara som att jag gör fel eller så känns det helt enkelt inte naturligt att lyfta på det där sättet haha, fast jag vet ju att det är en bra övning så jag borde ge det lite tid. Vi ska också på kalas imorrn, o idag har vi hängt ute och lekt i snön. Hoppas ni får en fortsatt bra helg. Kram E

2015-01-24 @ 16:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0