Förminskning av halsmandlarna

Då har dagen kommit då det är dags för operation igen. 
Våran Nikkie ska få sina halsmandlar förminskade i morgon.,.
Känns jättebra att ingreppet ska göras men narkosen känns jobbigare. 
Jävligt jobbig.
Har varit överlycklig tills idag!
Blödiga Melissa som jag blivit känner jag bara typ ångest nu.
Känslan att se sitt barn somna av narkos är sjuk... 
Blev ledsen när Mirran sövdes , hon
själv va coollugn och så himla glad.
Innan operationen iaf! 
Efter operationen va ett rent helvete..
Hon kunde inte äta inte ingen isglass och knappt vatten fick hon sig under dom 4 första dygnen. 
Men eftersom Nikkie nu ska göra ett mindre ingrepp ska det inte blir lika tufft efteråt säger läkaren.
Inte samma smärta ska hon ha heller 
Hoppas hoppas hoppas! 
Sen hoppas jag verkligen att det här blir bra <3 
Gud , jag har blivit en sån kyckling med sjukhus allt vad som hör där till! 

Nikkie älskling <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0