Semesterplanering

Jag har redan börjar klura på semestern. 
Barnen är lovade Småland , 
Ölands djurpark och grönalund såklart! 
Men sen vill jag åka och hälsa på min pappa i Finland Yli-ii. Bo i farmors hus .. Bada och basta och bara hänga på landet. Passa på att låta Mirran träffa sina släktingar i Oulu. Är närmsta staden och är inte så långt. Kanske 45mins bilresa. 
Funderar på att bila upp med barn och hund.
Det tar rätt lång tid eftersom vi nog måste övernatta nånstans.
Räknar med 24 timmar dit. 
Alt 2 är båt till Åbo och 8timmars bilresa upp . Vore kul eftersom det är något jag fick göra som liten! 
Nu lever inte farmor men huset med strandtomten finns kvar. 
Samtidigt är jag extremt sugen på 1 vecka utomlands all inklusive med barnen!! Vore super härligt! 
Eller spara pengar för att åka till Thailand nästa vinter i 2 veckor ...
Älskar sol & värme! 
Vill så mycket men kan inte göra allt.. 
Vill åka på 48timmars kryss med barnen också till Helsinki Haha.. :-) 











U
Sommaren 2014 

Kommentarer
Postat av: Elin

Vilka underbara bilder, jag är som du och äääääälskar sol och värme.
I sommar lutar det åt att vi blir kvar i Sverige så jag funderar också på vad vi ska hitta på, Skara sommarland kanske. Och så Gotland är redan bokat. Jag och J åker till New York i vår, hans 40-årsprellis från mig, ska bli så sjukt kul:) kram

2015-02-21 @ 13:50:17
URL: http://elinsrader.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0