NÄR HUNGERN SLÅR TILL!

När hungern utan dess like slår till är det bara att äta det första bästa man kommer åt. Faktiskt så är det bättre att onyttigt än inte äta alls.
Bakläxa till mig själv! 
Tur att det är lördag ha ha! MEN IAF. 
Vaknade upp till dagen med magkramper och illamående vilket resulterade i ingen frukost!! 
Trodde jag skulle bli sjuk men va nog bara den  feta (häst)köttbiten jag slängde i mig igår! 
Sen va det dags att hämta upp folk och åka till bowlingkalaset dagen gick och mitt mat/dryck intag=Noll!
Nu först fick jag i mig nåt. 
Dvs det blev en akut chickenJR på donken + 1 banan nu och vatten. 
Alldeles för lite och skit.. 
Borde ha ätit nånting på Heron men näää hade ju bara "Inga kolhydrater" 
i huvudet. Kan nån slå mig?! 
Kunde ju ätit vilken mat som helst där istället för att vänta tills yrsel och illamående kom i bilen på väg hem. 
Tummen ner till mig själv och ska tanka på med bra energi nu!!
Kom på att jag drack faktiskt en liten latte på fm som förmodligen räddade mig lite under dagen! 
Så alltså gå inte för länge utan att äta , utan ät ät ät!
Kroppen tar mer skada av att inte äta alls! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0