Min styrka min kraft

När det tynger i livet.
När man vill ta en stol och slå i huvudet på någon ,
får jag kraft ork och styrka av mina tjejer! Mina fina tjejer <3 
Dom ger mig ett lugn och vetskapen om att ha lyckliga barn väger upp allt!
Jag älskar tex träning och gymmet  eller en hel dag för mig själv i bland få ladda batterierna lite. 
MEN är hellre med mina barn alla dagar i veckan om det behövs!Alltid! 
Kommer alltid vara. 
Får ont i hjärtat av föräldrar som ger tomma löften som försummar eller inte ta sig tiden att umgås med sina barn. 
Folk med dålig uppväxt borde göra tvärtom och inte föra över sin skit på sina barn.. Så synd sånt där.
Nog om det.
En Nicole som mår mycket bättre idag! 
Hoppas vi andra slipper kräksjukan! 
Håller tummarna! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0