I'm alive!

Nästan iaf! Det är ju så B att dras med hosta sömnlösa nätter och jobba på de. 
Sen får vi inte glömma barn och hund haha.. Aja jag överlever! 
Detox som börjar på måndag med Bellis från mitt jobb. 1 vecka.
Där efter ska jag köra efter ett träningschema 16 veckor (4mån) 
Kommer bli grymt! Taggad! Lättare att ha mål övningar kost nedprintat på papper! Nu blir det ingen diet utan mer äta rätt och hoppas på att jag INTE blir sjuk mer!! 
Sen ska röven byggas på mer ;-) 
Hörs i morgon , 
Over and out. 



Kommentarer
Postat av: Elin

Försöker tänka likadant, sätter upp små mål men inga som inte går att hålla. Då kommer bara besvikelsen. Vi får inte glömma, vi är småbarnsföräldrar;) jag anmälde mig till midnattsloppet igår, perfekt mål för mig. Då tänker jag automatiskt på både träning och kost så att jag inte faller platt haha;)
Ha en riktigt fin alla hjärtansdag❤️Kram Elin

2015-02-14 @ 11:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0