Fredags babbel

Nu är fredag här och jag håller alla mina tår och fingrar att Nikkies mage blir helt hundra! Det har blivit något bättre men fortfarande igår va det inte helt bra... 
Tänkte att jag måste undvika alla mjölk produkter men det ska inte behövas längre. Så nu frukost med hennes efterlängtade glas med Oboy! 
Stackarn har knappt fått nåt annat än blåbärssoppa ris  naturell lax och bröd. 
Själv fortsätter jag på min "detox" linje! 
Ingen fuskade och har hållt mig hela veckan i från kaffe och det mesta som rör kolhydrater. Nu äter jag frukt och banan som innehåller kolhydrater (fruktsocker)  men ni fattar. Känns skönt! 
Harmoniskt för en gångs skull! 
Okej fuskade med en colalight igår (vilket är totalt skit för kroppen) men bättre de än att fuska med godis! 
Så glad också att Miranda föreslog fruktsallad och bär till fredagsmyset ikväll! Nikkie älskar frukt så ska göra olika fruktspätt ha lite nötter och ev jordgubbar doppade i mörkchoklad! 
Svåraste utmaningen för mig brukar va helgerna men ska  inte bli några problem. 
Vi äter i vanliga fall rätt mycket godsaker på helgerna , både fredag och lördag! 
Ska försöka styra bort det från barnen också så att det bara blir lördagar! 
Lördagar även för mig med.
Börjar tänka lite mer ekologiskt också. 
Iaf gräddfil mjölk bananer vaniljpuler osv. Kommer inte köpa allt EKO men vissa saker. Alltid nåt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0