En lördag när den är som bäst

Jag och barnen åkte till min bror igår. Barnen ville träffa morbror och få leka med sin kusin så vi åkte dit :-)
Det bjöds på middag  texmex inspirerat, 
Han hade gjorde chiligryta/chilicorncarne med kidneybönor och annat gott till! 
Vi åt det med salsa grönsaker och hans guacamole från himlen! 
Alltså en guacamole to die for!
Lite starkare vilket är precis i min smak;)
Jag älskar texmex! Skulle kunna leva på det haha! 

Mirran och Amanda (hennes kusin) hade teater och hann med en skattjakt innan mellon, så roligt med barn och deras påhitt! Anna min brors fru filmade, va skitkul att kolla på efteråt!
En riktigt bra kväll va det!
Mirran har sovit kvar och ska snart hämtas inför ridskolan. 
Slappis söndag innan jobb och detox vecka. Hjälp ha ha.. :-) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0