Du STALKER!

Som fortsätter kommentera helt idiotiska saker på min blogg stick eller hållkäften! Har nog min aning om vem du är .. Du borde sluta innan det bara blir pinsamt, det blir  pinsamt för alla oss ;-) 
Borde inte ge uppmärksamheten men för att för sista gången klargöra vissa saker då hen uppenbarligen får för sig saker börjar vi såhär. 

1: Min D är inte längre med i min blogg för han inte vill. Bara för jag inte skriver om han betyder det att han inte existerar. Frågor på det?

2. Jag lägger upp bilder på min Facebook/blogg/insta för att jag vill och sjävklart oftast för jag tycker dom bilderna är FINA!!
Det betyder inte att jag söker uppmärksamhet av andra killar? 
Isf gör alla tjejer/mammor i socilamedia det ;-)  Jag menar kom igen.. Inte så att det är ett nytt fenomen att jag lägger upp bilder på mig själv hahaha! 
#selfies

3. Vad jag gör hur mitt/vårt liv ser ut är min/vår ensak. Vad jag väljer att skriva inte skriva är min ensak. 
Folk tror att dom vet hur ens liv ser ut enbart på några rader och bilder.., 
Jävla puckon! :) 

Med detta sagt kommer jag fortsätta precis som vanligt. 
Och om kommentarer från Facebook vänner/ kollegor sticker i ögonen sluta kolla sluta snoka sluta dra massa konstiga slutsatser. 

Vad gör du konstiga människa med dina dumma frågor på min sida övdrhuvudtaget? ;) 

God natt!! 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Oj, undrar vad du fått för kommentar med tanke på din skrivelse :) kör på som du gör:)

2015-02-23 @ 09:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0