Julmat chillmode ledighet

Ett par lediga dagar efter jul spenderas i Småland. 
Hemma hos Nikkies farmor. 
Mirrans låtsas farmor. 
Så mysigt!
Dels för att jag älskar umgås med familj släkt och vänner, dels för att barnen älskar det och dels för att det är så himla mysigt i Småland! 
Jag gillar även Västervik
den lilla fina staden. 
Julen var perfekt.
Att se barnens lycka och glädje.
Nicole säger att tomten är magisk ha ha! Hur söt? 
God mat , julspel, många julklappar som delades ut och mat i mängder.
Så mycket mat!
Det är väl charmen med julen ✨
Jag fick två av mina saker på min wishlist, Nike AirMax vita i skin och en fin kopp fr Indiska, I'm in love!!! 
Älskar Nike AirMax!
Tackar mr D för dessa 😍
Tillbaka till ledigheten.
Äskar lilla landet Småland.
Här umgås vi äter gott och bara har det bra. Vi alla är friska.
Är så tacksamt att få en ledighet där vi alla mår bra utan stress. 
Nu inväntas ev snö också.
Det är fanimej på tiden! 
Asså den här bilden på tjejerna 😹☝🏻️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0