Julbord kryssning företagsfest

Vilken kanonidé att åka på kryssning med hela företaget.
God mat sång skratt och dans,
det var tanken! 
Jag som hade sett framemot detta så mycket! 
Hann med allt utom dans för kl 23? nånting var det tack och godnatt för mig ha ha! 
Hade det jätte roligt och trevligt i ca 3-4 timmar ungefär. Herregud.
Säger herregud.
Jag (och en annan kollega vi)missade hela festen innan ens festen börjat. 
Dör lite av skratt faktiskt ..
Alltså kom igen! 
Så blir resultatet av för mycket vin shots och drinkar på alldeles för kort tid. 
När man tror att man kan dricka som en 20åring. Fail.🙈
Jag som aldrig går ut satte aldrig min fot på dansgolvet.
Hade ju varit kul att dansa lite! 
Ni kan ju tänka er hur man mår sen  med alldeles för mycket alkohol och en gungande båt på de.
Tok bakis igår och as trött idag.
Nästa gång kör jag på alkoholfritt tror jag. Låter som en klycha att inte vilja dricka , jag skrattar idag men skulle ljuga om jag inte sa att jag är lite besviken över att missat hela partajet. 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha ååååh nej den där har man ju själv lyckats med, man mår som en kung men sen blir det platt fall.
Hoppas att du får en fin onsdag!
Kramar Elin

2015-12-09 @ 08:21:55
URL: http://elinsrader.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0