Det är mörkt nu men det blir ljusare igen

Idag tycker jag synd om mig själv.
Feber, halsen värker och huvudet håller på att explodera.
Förkylningen är på gång till toppen på de. Snorig som en lite snorunge.
Har haft två kollegor på jobbet som varit dunder sjuka men ändå jobbat. .
Behöver inte vara pga dem som jag blivit sjuk eftersom skiten går runt överallt , på förskolan skolan men det är så ledsamt. Precis innan jul 👎👎
Hela hösten har gått till att sjuka fram och tillbaka. 
Hinner aldrig bli hel innan något börjar om. 
Sa i sensomrars att jag inte blir sjuk så ofta.. Tar tillbaka det!! 
Nikkie plutt mår inte heller bra. 
Inte pappa D heller. 
Är Mirran min som håller sig frisk för tillfället <3 
Stressad inombords för jobb jul och allt där till. Men ska andas.
Måste tänka framåt ⭐️
I övrigt har det varit en bra blandad vecka.
Lucia på förskolan dock utomhus så de va fail. Hatar stå ute i kylan. 
Inventering på jobbet resulterade i brutal trötthet och knappa 4 timmars sömn innan man va tvungen att vara på jobbet igen ha ha! Katastrof för mig, sova lite =stress och äta dåligt. 

Besökt Mirrans nya skola och hälsat på nya klassen.
Det känns så himla roligt och bra! 
Skolbyte efter jullovet!
Så glad för min tjej! 
Började fundera i skrivande stund ..
År 2015 har varit förändringens år. 
Mycket dåligt och mycket bra. 
Ser framemot nästa år.
Hoppas allt dåligt  stannar med det här året som varit nu.
Mina fina ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0