Bli fest fin med budget varianten

Äntligen hemma efter att ha flängt runt! 
Tvättar kläder hos Denice haha, fått låna en väska och sedan fixat de sista inför kryssningen i morgon.
Vi ska på julkryssning med hela företaget 🎉
Önskar att jag hade kunnat gått till frisören spraytanat mig och fått fina naglar!! 
MEN. Inte alltid det går som man vill så därför kör jag budget varianten inför denna fest! 
Egentligen behöver man inte överdriva, en kväll på båten liksom haha!?
Men hur som så här ser min budgetvariant ut.

Fixar utväxten och mina fina små grå  med Toningsschampo. 45kr ✅

Köpte H&M s egna smink-
Bronze puder, glitter eyeliner och en super fin ögonskugga 
(ljus shimmer ) Tot 199kr ✅

Detta kompletterar jag med en vanlig eyeliner och min ögonfransförlängning som fina Alexandra gjort på mig.
No need for mascara! 

Outfit blir inget nytt, 
utan blir ett par party pumps och liten klänning + kavaj.
Dagen efter kan jag lova att då blir det inga heels eller klänning! 
Sneakers är nedpackade 😉
Jag just nu 😊


Kommentarer
Postat av: Elin

Vad roligt med kryssning!!!! Ha så jäkla kul och var försiktig⭐️ Kramar Elin

2015-12-03 @ 21:11:11
URL: http://elinrader.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0