Baka jultider och detta mörker

Halva dagen har gått åt bakning.
Så roligt!
Tjejerna har bakat massor med pepparkakor och jag har bakat saffrans/vaniljbullar.
Även en plåt med kladdkakemuffins med kokkos och choklad i fick det bli.
Nu orkar jag inte mer idag, tar på krafterna ha ha! 
Imorgon ska det bakas mer bullar och även ryttarkakor.
Gillar inte att baka ryttarkakor av någon anledning men gillar att äta dem 😉
Perfekt att fylla frysen med massa godsaker inför jul. 

I övrigt har det varit jobb jobb och tidiga kvällar.
Nu börjar det om igen. 
Jag slocknar vid 20-21 heeeelt slut och orkar inte hålla ögonen öppna. 
Sover 10-12 timmar men är lika slut nästa kväll.
För 1år sen vid samma årstid med samma trötthet hade jag det väldigt stressigt , 
D-vitamin brist och tränade inte alls. 
Den här dystra mörka vintertiden är svår att ta sig ur.
Är det bara jag som tycker det är dystert med detta mörker och ingen snö? 
Bu om vi inte hinner få en vit jul! 👎
Ska köpa D-vitamin och börja träna igen sakta men säkert.
Vill ju slippa sjuka så fort man börjar komma igång. 
Tillbaka till jultider. 
Älskar att julen snart är här! 
Älskar alla förväntasfulla barn få umgås med familjen och bara ha det mys!
Ligger efter med julklappsshoppingen men det får bli nästa helg.
Vet redan vad barnens klappar ska bestå av <3 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0