6 dagar kvar till Julafton

Sjuk trött övertrött och kan inte sova.
Nikkie ligger i min säng och snarkar.
Hon ska praktiskt taget inte kunna snarka efter hennes operation i början på året ..Men hon snarkar!
Troligtvis har väl det växt ut igen eller kommit ny(a) polyper?
Eller det faktum att hon är snorig, att det är därför hon snarkar.
Kanske det sistnämnda låter mest troligt ändå. 
Haft en egen myskväll med Nikkie.
Vi bäddade ner oss och kollade på en av hennes favorit filmer, Boxtrollen. 
Gillar den också! 
Lagt in barnens klappar i kartonger efter Nikkie somnade och gömde dom. Mirran är väldigt nyfiken så gissar att hon letar när hon får chansen, nu kan hon inte se vad som finns i om hon hittar dom! Men hon kommer inte hitta dom mohaha! 
Är inte ens till hälften färdig med julklapparna.
Men deras nr 1 på önskelistorna är färdiga samt julklapparna de ska få öppna på morgonen. 
Ingen riktgt julstämning ännu men jag längtar ❤️
Jag själv då? 
På min önskelista står alla 50 shades of grey böckerna! Läst den första boken och sett filmen men vill läsa dom andra böckerna innan nya filmen kommer ut i vår. 
Jag önskar mig också en ny vinterjacka,crossfit skor,Nike AirMax Stora koppar från Indiska,
stor vit spegel och en fet vinst på lotto! 
Inte för mycket begärt va , en mille eller två bara! 😉
Är sånt som jag behöver köpa egentligen som jag önskar mig. 
Förutom lottovinsten då, i wish HA HA! 
Vad är oddsen för en lottovinst,
en på 9 miljoner typ?! 
Peeps ge ej bort trisslotter eller andra lotter i julklapp. Ni skulle aldrig förlåta er själva om ni gav bort storvinsten! Eller?!
Jag kan ge till familjen med krav på minst 10% vid storvinst ha ha ;) 
Saknar sol och värme och kvalitétstid med barnen , vore inte helt fel! 🌴🌴🌴


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0