Work hard play hard

Min självförvållade icke sömn gör sig påmind idag.
4 timmars sömn efter träning i natt, 
jobba hela dagen  hämta lämna ungar handla laga mat och umgås med alla trollen här hemma hos systeryster <3 
Så trött men glad.
Även om ögonen svider av trötthet .. Funderar jag på ett gymbesök senare ha ha! 
Jag vet jag är lite störd men thats me när jag är igång, allt eller inget liksom!!
Vore nyttigt att träna faktiskt .. 
Men vore kanske lika nyttigt om än inte mer att sova..
Få se vad jag gör hur som så blir det vilodag idag eller i morgon.
Skulle nog tränat 2 gånger om dagen om jag hade kunnat! 
Gjorde en grym potatisgratäng btw! 
Så jävla god. 
Med det i magen ska jag nu fundera vidare och umgås med kidsen! 





Nocco <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0