Work hard play hard

När man är borta från jobbet gäller det att köra 110% så man kommer ikapp. Det är exakt vad jag gjort i dag! Öst gärnet med allt jag behövt göra! 
Hade saker och ting funkat som dom ska hade jag kunnat jobba i min vanliga effektiva takt , 
men de är en annan femma ;) 
Efter jobbet blev det träning!
Startade med 4km löpning i intervaller och därefter rygg och mage!!
Tungt men skönt!
Vet inte om det finns nån muskel i min kropp som inte gör ont just nu :-) 
Ni som funderar på om träning kan ge resultat efter 4 veckor . Det kan det!! 
Det blir inga JÄTTE resultat men dom kommer. Jag är sjukt nöjd över hur det går framåt.
Vissa dagar bättre än andra.
Snart dags att börja justera kosten.
Som sagt bara lite. Små förändringar som håller i längden är det som är det allra bästa. 
Lärt mig av många misstag med mycket hets. Nu har jag äntligen hittat rätt med min träning <3 
Min mage i dess olika former 2015 

Har ni nån sämsta/bästa kroppsdel? 
Vi prata om det idag. 
Min bästa är magen och rumpan ,  men mina vader skulle jag gärna halvera!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0